Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827), w naszym sklepie mogą Państwo dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów (odstępnego). Terminy i warunki przyjmowania zwrotów zostały sformułowane na podstawie wyżej wspomnianej ustawy.

Jak mogę zwrócić towar?
  • Aby móc dokonać zwrotu towaru, musisz spełnić poniższe warunki:
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    - zakupu dokonałeś jako konsument lub zakup nie miał charakteru zawodowego i korzystasz z równoważnej ochrony zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta
  • Następnie wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru. Pracownik sklepu Zielonalazienka.pl skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. Zazwyczaj odpowiedź przychodzi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od wysłania formularza.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia pobierz i wydrukuj formularz i dołącz go do zwracanych produktów
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:
    Łazienkaplus.pl S.A.
    ul. Drukarska 42
    62-023 Koninko /k. Poznania
  • Zwrot towaru może nastąpić także w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań – Koninko (jedyny punkt odbiorów osobistych, gdzie jest to możliwe), o ile zostaną spełnione warunki:
    - towar wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    - zwrot środków zostanie zrealizowany zgodnie z formą opłacenia zamówienia - dla przyspieszenia procesu sugerujemy zwrot środków w postaci przelewu
    - w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup
Stan zwracanego towaru

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, „chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy, aby nie zwracać towarów zniszczonych bądź wadliwych. Tego typu towary muszą przejść procedurę reklamacyjną (więcej w dziale Reklamacje)

Podsumowanie
  • Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom (osobom fizycznym, nie firmom).
  • Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • W przypadku, gdy okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, ostatni możliwy termin zwrotu przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Koszty wynikające ze zwrotu towaru ponosi Klient.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Prawu zwrotu podlegają towary, które zostały rozpakowane.
  • Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu towaru. Przeważnie zwrot płatności odbywa się w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu konsument jest zobowiązany do zabezpieczenia towaru.
  • Jeżeli któryś z powyższych warunków nie zostanie spełniony, zwrot towaru może zostać odrzucony, a zwracany towar będzie można odebrać w siedzibie sklepu Zielonalazienka.pl.