Zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Na mocy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827), w naszym sklepie mogą Państwo dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów (odstępnego). Terminy i warunki przyjmowania zwrotów zostały sformułowane na podstawie wyżej wspomnianej ustawy.

Jak mogę zwrócić towar?
  • Aby móc dokonać zwrotu towaru, musisz spełnić poniższe warunki:
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    - zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
  • Następnie wypełnij formularz zwrotu towaru. Pracownik sklepu Zielonalazienka.pl skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. Zazwyczaj odpowiedź przychodzi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od wysłania formularza.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres: Łazienkaplus.pl S.A.
    ul. Składowa 17
    62-023 Żerniki /k. Poznania
  • Zwrot towaru może nastąpić także w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań – Jaryszki (jedyny punkt odbiorów osobistych, gdzie jest to możliwe), o ile zostaną spełnione warunki:
    - towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    - gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot należności w formie gotówki nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.
Stan zwracanego towaru

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, „chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy, aby nie zwracać towarów zniszczonych bądź wadliwych. Tego typu towary muszą przejść procedurę reklamacyjną (więcej w dziale Reklamacje)

Podsumowanie
  • Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom (osobom fizycznym, nie firmom).
  • Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • W przypadku, gdy okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, ostatni możliwy termin zwrotu przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Koszty wynikające ze zwrotu towaru ponosi Klient.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Prawu zwrotu podlegają towary, które zostały rozpakowane.
  • Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu towaru. Przeważnie zwrot płatności odbywa się w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu konsument jest zobowiązany do zabezpieczenia towaru. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane przez sklep Zielonalazienka.pl.
  • Jeżeli któryś z powyższych warunków nie zostanie spełniony, zwrot towaru może zostać odrzucony, a zwracany towar będzie można odebrać w siedzibie sklepu Zielonalazienka.pl.